Vill du returna en vara eller ångrar du ett köp? Kanske du bara vill byta? Här nedan sammanställer vi en guide så att du vet hur du ska gå tillväga.
Kontakta vår support om du vill returnera en vara.
Om det har uppstått en skada under transport, varan är på något sätt defekt eller om kund vill åberopa annan felaktighet skall Nail Systems of Sweden ab kontaktas inom 10 dagar efter fakturadatum för åtgärd.
Kund har möjlighet att ångra inköp inom 14 dagar efter leveransdatum. Varorna skall vara oanvända och i obruten förpackning. Ångerrätt gäller inte produkter utan förpackning. Kunden står själv för returfrakten.
Vi kan ej ta ansvar för eventuell överkänslighet mot ingredienser i en produkt eller prov. Om du är osäker på vad produkten eller provet innehåller, kontakta oss innan användning/beställning.
Ej uthämtade paket debiteras med utgående frakt samt faktisk returfrakt.
Om det har uppstått en skada under transport, varan är på något sätt defekt eller om kund vill åberopa annan felaktighet skall Nail Systems of Sweden ab kontaktas inom 10 dagar efter fakturadatum för åtgärd.
Ångerrätt gäller inte för företag eller elever på gymnasieskolor.
Vi kan ej ta ansvar för eventuell överkänslighet mot ingredienser i en produkt eller prov. Om du är osäker på vad produkten eller provet innehåller, kontakta oss innan användning/beställning.
Ej uthämtade paket debiteras med utgående frakt samt faktisk returfrakt.
Produkten har blivit tillagd i varukorgen